top of page
Buscar
  • Foto del escritorAriadna Casas Balaguer

2n TRIMESTRE.

Actualizado: 21 mar 2020

FANTASIA:





Al segon trimestre toca fer:

-Dibuix fotografic.

-Maqueta.

-Hol·lograma


PRIMER DIA:

El primer dia, deixant a part l'expliació de l'Anna, vam mirar una pelicula.
NOTA=3

SEGON DIA:

El segon dia vam triar que voliem fer primer, i jo vaig triar-ho amb aquest ordre: 1-Dibuix, 2-Escultura, 3- Hol·lograma.

TERCER DIA:

Vaig começar la foto i la vaig acabar.
NOTA=4


QUART DIA:

Vaig começar a fer la escultura. No sabia que fer aixi que vaig deciri fer com un ruscc d'abelles.
En primer lloc, vaig enganxar el cartró fins que va agafar la forma que jo volia.
En segon lloc vaig anar enganxat el paper barregat amb la cola fins que va quedar tot cobert.
I per acabar el vaig començar a pintar, pero no ho vaig poder acabar.
NOTA=4

Hol·lograma: La fantasia es una idea o una historia de percepció de la realitat que només existeix en la ment de qui la imagina.

(No he pogut fer el video amb un fons verd, però et deixo aqui la frase que diria.)




Les notes que m'he posat són perquè he treballat a cada classe amb un comportament adequat i fent tot el que s'havia de fer.


8 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo
bottom of page